dilluns, 2 de juny del 2008

PERLES A LA MAR DE SARDINES


Gràcies als amics i també lectors que han saludat Mar de Sardines amb una felicitació cordial, com aquesta:

Hola Javier!Voldria felicitar-te per el teu nou llibre.Moltissimes gràcies.Montse F. 29.v.08

Però, gràcies també a tots aquells que saben que, en navegar per la vida, cal un tros de pa i una sardina:
Felicitats per la Mar de Sardines. Que aquest teu > peix blau,> ompli fins i tot les piscines.
Jaume Obiol, 27.v.08
FELICITATS "PROFE"!!! :) El buscaré a veure si el trobo en algun lloc!
Me'n alegro perquè la poesia era el que més li agradava. Com està la seva "indieta" petitona, per cert? ;) Una abraçada
(Un bon corresponsal i antic alumne) 27.V.08

òstia potòstia!!!! quines FOTOSSSSSSS!!!!! hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! molt bones!!!!!!!!!! Felicitats!!!!!! enhorabona!!!!!! ara em llanço a la seva recerca! petonets
cat 28.V.08

Estimat amic,quina alegria! El món de la literatura -i de la vida- inundat per un mar de peix fresc i viu , acolorit, vibràtil, amb olor de mar i de rutes i sabor pregon, intens. Per poc que pugui avui mateix me'l compro. Et felicito i espero que aquest sigui l'inici d'una llarga producció editorial.Una abraçada, i records i petons als teus! Eugeni Perea Simón
28.V.08

Del bou a la sardina hi ha la distància d'una llauna plena d'aigua de mar
Hola Javier,este cap de setmana hem comprat un llibret de poesia plé de sardines, i después de llegir-lo sucarem un bon tros de pà.Salut i força!
Albert Arques, 1.vi.08


Ja et diré, quan les taste, aquestes sardines, quan les encete i les prove, acompanyades d'un bagot de raïm negre, d'una llesqueta de pa en tomata i un barralet de cava el profit que em faran. A tu m'encomane, xeic! Manel Dolç, 2.vi.08
Per cert em vaig comprar el teu llibre Mar de Sardines i m'he l'estic llegint, encara l'haig d'acabar per això, però es un bon company de tardes de café solitàries o de nits d'insomni en epòques de examens. Rose Selavy, 2.vi.08
foto: JA, Mar de Cadaquès, 2008